Project Description
Online Kursus i Svære Samtaler
Har du brug for et fysisk eller online kursus i svære samtaler?
Online kursus: svære samtaler
Vil du have hemmeligheden bag gode svære samtaler?
Online kurset “Svære Samtaler” lærer dig at kommunikere nemmere med dine medarbejdere, og stå mere klart og sikkert i samtalen med god effekt.
Lær om hvilken strategi du skal følge i samtalen, hvordan du bygger et solidt fremadrettet fundament og få skræddersyet en konkret plan til din samtalestrategi.
Vi lærer dig i detaljer, hvad du skal gøre og hvordan – og hvad du ikke længere skal gøre.
F.eks. hvordan du bygger samtalen op, og hvordan du reagerer og stiller krav, så du og din medarbejder får en god oplevelse, og I når det, du vil.
Forestil dig at dine svære samtaler gøres lettere på blot én dag med ét online kursus, hvor du får 13 video moduler!
Få en konkret plan for, hvordan du skal agere til den næste svære samtale med din medarbejder. Du lærer at færdiggøre en strategi for, hvordan du håndterer samtalen og hvordan du skal agere ud fra din medarbejders reaktioner.
Med online kurset får du:
- 13 videoer du altid kan tilgå igen og igen á 3-16 minutters varighed
- 70 siders Workbook med opgaver, teori, redskaber og bonusmateriale sendes direkte hjem til dig
- En konkret samtalestrategi ud fra dine opgave-besvarelser i din workbook
- Med online kurset sparer du tid, og får redskaber du kan anvende med det samme
- Konkrete eksempler på forskellige arbejdsplads- og medarbejder-situationer
- Ekspert viden af erfarne Charlotte Dalsgaard – Ekspert i værdsættende samtale og Appreciative Inquiry
Oplev den første video her
På online kurset får du besvaret:
- Hvilke samtaler er svære?
- Hvilket problem viser sig, som du skal skelne mellem?
- Hvordan du håndterer forskellige medarbejder-reaktioner
- Hvordan håndterer du forskellige samtaletyper?
- Hvordan du prioriterer i samtalen og hvad du skal undgå
Kurset er for dig der:
- Er leder og synes nogle ting kan være svære at få sagt til dine medarbejdere
- Er træt, irriteret eller frustreret over medarbejdernes adfærd
- Synes det er svært at kommunikere dit budskab ud til dine medarbejdere
- Frygter for medarbejderens reaktion
- Mangler tillid og tro på egne evner til at gennemføre samtalen
- Ikke vil være en kontrollerende eller dominerende leder, men som vil forstå medarbejderen for et effektivt samarbejde
- Gerne vil bevare et godt tillidsfuldt samarbejde med medarbejderne
Og for dig der:
- Ønsker at dine sygesamtaler, irettesættelser og adfærdskorrigerende samtaler med dine medarbejdere bliver en bedre oplevelse end de er i dag.
- Gerne vil forstå, hvorfor du ikke får den effekt af de mange gentagne samtaler, du har haft med en medarbejder (og vil vide hvad du skal gøre i stedet)
- Ønsker adgang til viden du ikke finder andre steder, omkring netop dine medarbejder – f.eks. om hvad der motiverer dem og hvad de har brug for, for at kunne ændre adfærd.
- Ønsker en samtalestrategi, der er enkel og let at efterleve – og især at følge op på.
Prisen for hele kurset: 1.999,- DKK (ex. moms)
Jeg har som personalekonsulent fået indblik i praksis i forhold til leders samtaler. Jeg deltager ofte ved samtaler med medarbejdere og har nu fået flere værktøjer til at være med på “sidelinjen”
Jeg har fået redskaber til mine kommende samtaler onde cirkler, IGLO, nye spørgemetoder, guiden til svære samtaler.
Brugbare redskaber til afholdelse af fremtidige vigtige samtaler. Især guiden og indblikket i reaktionsformerne mod/med/pas-spiller var super. Altid godt når der veksles mellem teori og praksis.