Få en samtalestrategi så alle dine samtaler bliver en god oplevelse
– på bare én dag
Vidste du at manglende viden om, hvordan du som leder, møder dine medarbejdere forskelligt i samtalen, er den typiske årsag til, at dine svære samtaler hverken er effektive eller en god oplevelse? Dine medarbejdere reagerer nemlig meget forskelligt. Det er derfor fuldstændigt afgørende for dig at vide, hvordan du skal håndtere samtalen afhængig af om din medarbejdere viser en med- mod- eller passpiller reaktion.
Når du tager højde for din medarbejders reaktionsform, vil du have lettere ved at hjælpe din medarbejder til at ændre adfærd, handle og dermed får du både en bedre oplevelse, og du opnår bedre resultater med dine samtaler.
Vælg det der passer dig bedst
Her kan du vælge mellem vores mulige fysiske og online kurser og forløb
Kursus i svære samtaler er for dig der
Ønsker en samtalestrategi, der er enkel og let at efterleve – og især at følge op på.
Gerne vil forstå, hvorfor du ikke får den effekt af de mange gentagne samtaler, du har haft med en medarbejder (og vide hvad du skal gøre i stedet).
Vil slippe for (flere) dyre fejlinvesteringer og at spilde mere af din dyrebare tid.
Ønsker at dine sygesamtaler, irettesættelser og adfærdskorrigerende samtaler med dine medarbejdere bliver en bedre oplevelse end de er i dag.
Gerne vil undgå få ondt i maven og Ikke længere udsætte de svære samtaler, du ikke får taget med dine medarbejdere om deres adfærd og arbejdsindsats (og bebrejde dig selv for det)
Vil lære alt om, hvad du behøver at vide for at blive klædt på til at lave din egen samtalestrategi, på bare én dag.
Brugbare redskaber til afholdelse af fremtidige vigtige samtaler. Især guiden og indblikket i reaktionsformerne mod/med/pas-spiller var super. Altid godt når der veksles mellem teori og praksis.
På kurset får du
En lækker fysisk 70-siders workbook fyldt med teori, øvelser, redskaber og bonusmateriale (Som ikke kan erhverves på anden vis). En workbook der (med vores hjælp) ender med at være din helt personlige samtalestrategi, som du altid kan bruge før, under og efter de svære samtaler. På online kurset får du omgående adgang til 13 videoer á 3-16 minutters varighed, som du må se igen og igen, så mange gange du måtte ønske det. Videoer som med deres indhold og unikke opbygning er skræddersyet til, at give dig (næsten) samme oplevelse, som hvis vi underviste dig på tomandshånd.
På kurset får du redskaberne til at gøre den svære samtale lettere
Din underviser og ledelseskonuslent, er ekspert Charlotte Dalsgaard, der har trænet flere hundrede ledere i svære samtaler.
Charlotte har selv mange års ledelses-erfaring og dermed talrige vigtige samtaler bag sig.
ET STÆRKT FUNDAMENT – Teoretiske input og 10 opgaver giver dig et solidt fundament, så du kan stå klart i alle dine medarbejdersamtaler.
EN KONKRET HANDLINGSPLAN – Efter kurset ved du præcist, hvordan du kan tage dine samtaler, så de bliver en god oplevelse med effekt.
ET KURSUS, DER FAKTISK GIVER DIG MERE TID – Vi lærer dig at få hurtig effekt og tage problemerne i opløbet, så du undgår adskillige timers spildt arbejde.
Tidligere glade kunder
"Undervisningskvaliteten var helt i top og jeg fik gode redskaber, som jeg kan bruge i den proces, jeg skal i gang med. Coachingen var fantastisk."
"En god kombination mellem indlæring, eksempler og erfaringsudveksling med eksempler. Et fint tilrettelagt kursus med tid til diskussion"
"Jeg er blevet klog på hvordan en samtale kan formes systematisk, styring af samtalen, sparring med lederkollega er en god ting"
Har du brug for at vide mere?
Foretrækker du et behageligt og eksklusivt kursus, hvor du får vores personlige sparring og laver din samtalestrategi på bare én dag?
Tryk herunder for at gå direkte til kursusbeskrivelsen
Bestil her
Tilbyd dine medarbejderrepræsentanter online kurset Bisidder i svære samtaler
Om os
Dit udviklings- og konsulenthus. Vi skaber kvalitet i offentlige organisationer, hvor der skabes livgivende forandringer. Vi gennemfører således processer, der involverer hele organisationen – både borgere, medarbejdere og ledere.