Konflikthåndtering - harbohus

Konflikthåndtering

Har du brug en temadag i kommunikation og konflikthåndtering? læs mere her eller se vores andre kurser

Forbedret kommunikation og færre konflikter på arbejdspladsen?

Der kan nemt opstå svære udfordringer på grund af mangfoldigheden, forskellige arbejdsgange og kulturen på en arbejdsplads i mange forskellige situationer, hvorfor der kan være behov for at arbejde med trivslen og arbejdsmiljøet gennem konflikthåndtering. Der kan ofte opstå udfordringer og uenigheder i personalegruppen om opgaveudførslen, som kan give samarbejdsproblemer og mistrivsel blandt medarbejderne. Ved at sætte fokus på jeres kommunikation i organisationen, hjælper vi jer med at finde frem til det, der virker, og hvad der skal til for udvikle jeres sprog, kultur og det gode arbejdsmiljø. Vi træner jer i sproget og at anerkende hinanden i hverdagen og herigennem en udvikling af jeres kultur, der nedsætter konflikterne og forbedrer samarbejdet og kollegaskabet!

Vi tilbyder

Her kan du vælge mellem vores aktuelle kurser, produkter og forløb


Afvekslende oplæg/opgaver og grupper af forskellige størrelser. Vi havde gode dialoger og god styring

Ledere i ældreplejen, konflikthåndtering

Det var dejligt konkret at forholde sig til

Deltager, Socialpsykiatrien, Brønderslev kommune

Temadagen handler om...

Viden om hvordan du spotter og opløser konflikter, metoder til at tackle tilspidsede situationer, værktøjer til at analysere og vurdere konflikter. Du lærer om sprog og kommunikation og udarbejder en plan for egen udvikling. Vi anvender casearbejde på temadagen, og du får træning i at håndtere og vurdere konflikter.

På temadagen får du redskaber, du kan bruge i din hverdag til at nedtrappe konflikter


Charlotte Dalsgaard er udviklingskonsulent og ekspert i samtaler og din underviser på dette kursus. Hun har mere end 30 års erfaring med at træne ledere og medarbejdere i at arbejde bedre sammen og til et bedre arbejdsmiljø. Hun er direktør hos Harbohus, cand. techn. soc. uddannet og har skrevet flere bøger indenfor samtaler.

  • Konkrete redskaber og en positiv tilgang
  • Eksempler fra egen hverdag og øvelse i kommunikation
  • Værktøjskursus med høj grad involvering af den enkelte

Glade kunder

Hvad de siger om vores kurser og forløb


Den aktive deltagelse gav stof til eftertankeAarhus Universitet

Processen styrkede fællesskabet under, men også efter kursetLedere i ældreplejen

Nu har jeg igen en vision - Hurra!Ledernetværket, Mariager Fjord Kommune

På temadagen får du


Du får redskaberne til forebyggelse og håndtering af tilspidsede situationer


Bliv bedre til kommunikere og give en god og professionel service
overfor kunder/borgere/studerende og kolleger.

Tryk herunder for at booke kurset med det samme

Tilmelding

Udfyld venligst formularen for tilmelding - (Tilmeldingen er ikke bindende, du kan altid springe fra igen)


Scroll to Top